środa, 6 grudnia 2017

Kropka-psi odpowiednik kota Garfielda :-)

Kiedyś była taka słodka... :-)

W moim domu zawsze był jakiś pies i tego domu bez psa sobie nie wyobrażam. Kropka w naszym życiu pojawiła się 7 grudnia 2008 roku jako spóźniony prezent od Mikołaja dla mojej siostrzenicy. Dokładnie 9 lat temu dostałem ją od kumpla z pracy i za pazuchą przyniosłem do domu :-) Kumpel zapewniał mnie,że wyrośnie z niej wspaniały Bernardyn... Odrobinę się pomylił :-) :-)  Co nie zmienia faktu że fajniejszego psa w życiu nie miałem :-) Kropka jest takim psim odpowiednikiem kota Garfielda (choć pewnie by się obraziła że śmiem porównywać ją do jakiegokolwiek kota) kocha spać,jeść a pojęcie posłuszeństwa jest jej obce :-) Ale to najsłodsza psina pod słońcem :-)  Poza tym świetnie chroni moje łóżko przed złodziejami, mogą mi wynieść cały dom,ale łóżka Kropka na pewno by nie oddała :-)
Nie ma to jak pyszny nos na śniadanie :-)

Śpiąca królewna :-)
Czasem jakiś kawaler wpadnie zaprosić do kina :-)
Fajne to psie życie :-)
Po imprezie :-)


Mordowanie kotów to jej chleb powszedni :-)


Babcia Kropka :-)

37 komentarzy:

  1. Ten pies to ma anielska cierpliwość 😋 a jaka modelka 😍.

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowa na Twoim blogu :D Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę ci tych zwierzaków ja mam alergie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Psy są nieocenionymi przyjaciółmi. Ja dwa miesiące temu pożegnałam moją Tosię - miała tylko 5 lat i odeszła przez błąd weterynarza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny psiak

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Ja już bardzo tęsknię za swoim (nieco) większym psiakiem! Ale jeszcze dwa tygodnie, zanim będę mogła go zobaczyć.

    Twój psiak wygląda cudownie. Prawdziwa królowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak,królowa łóżek i ozdoba pościeli :-) Dziękuję że zajrzałaś i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo :) Też chciałabym mieć psa, ale najpierw muszę mieć trochę mniej na głowie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,cudo,cudo... :-) A w zimie świetnie grzeje stopy :-) Choć potem futro jej capi,ale nie wnikajmy w szczegóły :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczny piesek, musze przyznac ze kocham kazda rase. Rowniez spodobalo mi sie imie, Kropka ;P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że też o mnie nikt nie powie że prześliczny... :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Przesłodka! <3
    W moim domu tez zawsze był pies, teraz strasznie mi tego brakuje, gdy mieszkam za granicą, ale bardzo często wyjeżdżamy, a nie mamy nikogo, kto mógłby na ten czas przygarnąć czworonoga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda,bo jednak posiadanie zwierzaka ma wiele zalet... Może jeszcze będziesz miała :-)

      Usuń
  12. Próbować wcisnąć jamnika jako bernardyna! Woow kumpel ma wyobraźnię! Miałam i jamnika i bernardyna (u mnie w domu rodzinnym zawsze są dwa psy, jeden mały drugi duży i dwa koty). Jamniki są śmieszne, taka żywa komedia a bernardyn to moja ukochana rasa, najwierniejsze psy na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój kumpel jamniki nazywa "niskopodłogowcami" :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah padłam kiedy przeczytałam 'Wyrosnie z niej wspaniały Bernardyn' , a tu jamniczek :P
    Piesołek cudowny - sama kiedyś też miałam jednego i powiem ci ,że jamniki to chyba lubią się nie słuchać.. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest prześliczna! Widzę, że Twoja ulubiona modelka :D Te zdjęcia są naprawdę urocze. Zawsze jestem szczęśliwa widząc zwierzaka, który trafia na kochającego właściciela. Pozdrawiam Was oboje :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj,tak,Kropka jest u nas kochana,ale jak tu nie kochać takiego słodziaka :-) My również Cię pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ona słodka! Morderca kotów. ♥ :D

    OdpowiedzUsuń