piątek, 6 kwietnia 2018

Obniżą sobie pensje? Nie wierzę!



Interesuję się polityką od lat i byłem pewien że ci panowie już niczym mnie nie zaskoczą a tu baaaaaaaaaaaaaaaach!!! Prawo i Sprawiedliwość chce obniżyć o 20% pensje m.in posłom i senatorom! Nadmienić trzeba, że to nie pierwsza taka próba i jak łatwo się domyślić wcześniejsze spełzły na niczym... Jeżeli tym razem się uda, to będzie to druga po 500+ pokerowa zagrywka w wykonaniu Kaczyńskiego, bo poselskie pensje kłują w oczy sporą część społeczeństwa, obniżenie ich na pewno ekipie rządzącej wyborców przysporzy. Jest i drugie dno, niewątpliwie pomysł ten ma przykryć smród jaki wywołały olbrzymie premie jakie dostali ministrowie... Teraz te premie mają zostać przekazana na szczytne cele...SZKODA TYLKO ŻE DOPIERO PO TYM JAK MEDIA NAROBIŁY SZUMU... Za tym, by te darmozjady zarabiały mniej jestem całym sercem, obniżki mają objąć również niższe szczeble, m.in wójtów i prezydentów miast. W kraju gdzie spora część społeczeństwa tyra od rana do wieczora by mieć co wsadzić do gara nie powinno być tak, że ministrowie dostają po kilkadziesiąt tysięcy premii, a panowie wycierający dupami sejmowe ławy ze wszystkimi dodatkami biorą po kilkanaście tysięcy... OSOBIŚCIE NIE WIERZĘ, ŻE OBNIŻĄ SOBIE PENSJE, OGÓLNIE NIE WIERZĘ POLITYKOM, ale jeśli to się stanie, to jako zagorzały anty PiSowiec najpierw obwieszczę cud a potem dostanę czkawki!! Może by pójść dalej i niech Rydzyk zwróci te KILKADZIESIĄT MILIONÓW jakie dostał od rządu?!! Nie wierzę,ale poczekamy-zobaczymy...
A wy jak uważacie? Posłowie powinni zarabiać mniej?
[foto z netu]


49 komentarzy:

  1. Też w to nie wierzę... wyczuwam jakiś podstęp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, kto normalny by sobie pensję obniżył? :-)

      Usuń
    2. I już wiadomo! Wszystko idzie na darowiznę, którą można później odliczyć od podatku ;P

      Usuń
    3. Na pewno nie zbiednieją, oddadzą trochę a wezmą jeszcze więcej.

      Usuń
  2. Nic się nie zmieni Stanisławie. Ja w t nie wierzę, bo to jest podstęp jakiś. Oni na tym Carotasie się przejadą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje... Może to zagranie pod publiczkę, bo słupki lecą na pysk? No i afera z premiami dla ministrów... W aż takie cuda nie wierzę...

      Usuń
  3. Tekst, jak to na przystanku niemal każdym ale skąd w tym wszystkim o.Rydzyk ? Jakieś kompleksy ? Czy może świadoma manipulacja ? .Ufam ,że za chwilę pojawi się komentarz w sprawie powiązań pana Waltera a potem oczywiście coś o właścicielu Polsatu. Wierzę w Pana dociekliwość i obiektywizm a tym samym ,że może jakaś opowieść w tych tematach.
    Moim zdaniem głupia propozycja o obniżaniu pensji . Głupsza bo pod wpływem , i tak ujadania opozycji. Ja bym włożyła sobie stopery w uszy i robiła swoje .Jak nie ten to znajdzie się inny powód do ujadania.Martwi mnie zupełnie coś innego.Powrót do centralnego zarządzania. Jeśli tendencja się utrzyma , zbyt wiele będzie zarządzane centralnie a to kiepski pomysł.Do tego pan prezydent, ze swoim ....wyczekiwaniem a potem by się dowartościować-weto.Andrzej to jedyne imię człowieka który dostał ode mnie w pysk i może jestem uprzedzona ale trzeba być gówniarzem by wetować coś co można było spokojnie poprawić nim się stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd Pan Rydzyk? (dla mnie to żaden ojciec)A mam się cieszyć że miliony na tego pasożyta idą a emerytom o parę złotych emerytury podwyższają? Mam się cieszyć że to zachłanne bydle dostaje pieniądze z naszych podatków, pieniądze które można by wykorzystać na milion lepszych sposobów? Pewnie że głupia propozycja, po co sobie obniżać w kraju gdzie niemal połowa społeczeństwa żyje za mniej niż średnia krajowa, lepiej by świnie w garniturach żyli jak królowie a naród się temu przyglądał. Bronisz księdza który za profesję którą wykonujesz by cię opluł? Bronisz rządu który obłudnie twierdził że będzie lepszy niż poprzednicy a robi to samo? Czemu poseł nie miałby zarabiać 2-3tysiące? W czym on jest kurwa lepszy od kasjerki z Biedronki?! A Walter czy Solorz (bo o niego podejrzewam Ci chodzi?) dorobili się majątku pracą! Można ich nie lubić, ani tego co sobą reprezentują, ale niczego nie ukradli tylko doszli do pieniędzy pracą, a jak do majątku doszedł Rydzyk? Przez lata pasożytując na naiwnych emerytach! Poszukaj w necie jak wygląda grób rodziców pana Rydzyka! Obraca milionami a nawet pomnika im nie zrobił. Rozumiem że masz pseudo prawicowe poglądy,a nawet nie prawicowe a PiSowskie, bo w tym kraju jest mądrzejsza prawica niż te klauny, ale bronienie zachłannego bydlaka, czy pensji dla posłów? Dostałaś coś od nich? Dużo Ci nadawali?! A prezydent choć raz na jakiś czas pokazuje, że w przeciwieństwie do partyjnych kolegów ma godność, nie pastwi się nad nieboszczykami i nie chce zapisać się w historii Polski tak jak zapisze się ten stary obsrany dziad co to jeszcze nie pieprzył-Jarosław. Nie popieram Dudy, ale i tak z nich ma najwyższy poziom.

      Usuń
    2. A nie wiesz, że jak kurwie naplujesz w oczy, to taka będzie twierdzić, że deszcz pada? Tak i tu, na tej samej zasadzie, dziwka broni Rydzyka. Podpowiadasz jej, żeby w internecie szukała pewnych informacji, a ja się zastanawiam, czy to babsko umie zadać właściwe pytanie wujkowi Google. Poza tym, wydaje mi się, że Kloszard to taka postać, która poleci tam, gdzie zobaczy interes. Poczekajmy do jesiennych wyborów. Jestem pewna, że ta hipokrytka zmieni barwy, jeśli wygra inna frakcja polityczna, niż PiSiory/ Radio Marysia.ND

      Usuń
    3. Na przystanku urzędujesz? A wydawać by się mogło, że prostytutki raczej pod latarniami "rządzą". No, popatrz, jak to się czasy zmieniają... ND

      Usuń
  4. Obawiam się ,że moja fundacja też bierze pieniądze z Pana podatków ...więc może i mnie Pan wyzwie od bydląt ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Co Rydzyk robi z tymi pieniędzmi? Kupuje luksusowe samochody, pcha w media plujące na wszystkich którzy myślą inaczej jak on i inwestuje w interesy które przynoszą mu dochód-czemu mamy to sponsorować z naszych podatków?! A bydlątka z tego miejsca przepraszam, bo porównywanie Rydzyka do bydlątek to zniewaga dla tych zwierząt.

      Usuń
    2. Ooo! A to nowina- dziwki mają swoją fundację? I jeszcze mają czelność brać kasę od podatników? Tfuuu! Byś się wstydziła....uuups! Zapomniałam, że takie jak Ty nie mają poczucia wstydu!

      Usuń
  5. Wspomniał Pan o ciężkiej pracy panów od TV...to dlatego byli agentami bezpieki i protegowanymi największych zbrodniarzy ? Wystarczy przeczytać kilka akapitów w necie. Tak trudno ? Solorz nawet z paszportem dyplomatycznym jako malutki handlarz trabantami....ech...przy nich ja jestem wzorem cnót.Proszę uzupełnić wiedzę a potem porozmawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie, czy gdyby Polsat i TVN nie jechali tak po PiSie, albo byli mu przychylni, to czy właściciele tych stacji również by się Pani nie podobali? :-) Podejrzewam że nie :-) Bo każdy kto jest przeciwko świętej partii jest be, prawda? :-) Co do agentów bezpieki itp to czy Ci ludzie do usranej śmierci a nawet i dłużej mają płacić za swoje winy? KTO JEST BEZ GRZECHU NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIENIEM :-) Pani jest święta? Ja nie :-) Ale wolałbym z Solorzem i Walterem smażyć się w piekle niż z Rydzykiem grać na harfie w niebie :-) :-) Wolę malutkiego handlarza trabantami który zbudował imperium nie na cudzej krzywdzie, niż ścierwo które kala sutannę, nakłania naiwnych emerytów do wysyłania pieniędzy I UŻYWA IMIENIA MATKI BOSKIEJ DO ROBIENIA FORTUNY. A o moją wiedzę proszę się nie martwić, jak dotąd w tej wymianie nieźle mi idzie :-) Ciekawe gdzie był Rydzyk w czasach komuny? Sprawdzała Pani? Podejrzewam że wielkich osiągnięć w walce z poprzednim systemem nie ma, prawda? A może się mylę? Jeździ wypasioną furą a matce i ojcu pomnika nie zrobi? :-) Rzeczywiście wspaniały człowiek :-)

      Usuń
    2. ...uzupełnić wiedzę z jakiej dziedziny? Dupodajstwa i kurestwa? W tych dyscyplinach to Ty jesteś ekspertem! ND

      Usuń
  6. chyba już wspominałam.Jest w mediach tylko jeden dziennikarz który mi odpowiada i żeby było śmieszniej pracuje w stacji , której poza nim nie oglądam nic bo nie jestem w stanie.Co do ojca Rydzyka, podobnie jak z dwoma panami z innej bajki. Nim nie poczyta Pan nie dowie się z wielu źródeł o tych panach , rozmowa nie ma sensu . Jeśli nie rozumie Pan prostej rzeczy, że kapusiem nie przestaje się być nigdy, bo zawsze ktoś może przyjść z hakami wobec których nie da się dyskutować to mój czas na rozmowę uważam za zmarnowany.Pozostaniemy przy swoich zdaniach chociaż ja nie mam ochoty z nikim z omawianych panów spędzać czasu.Co do określeń ojca Rydzyka, było by miło gdyby ktoś złożył na Pana pozew do sądu ...może to by uświadomiło , że odrobinę się Pan zagalopował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nooo, to powinnaś też wiedzieć, że dziwką również się zostaje na wieki wieków. Czas na rozmowę- zmarnowany? No, taaak. Zamiast się TU udzielać ze swoimi "mądrościami" mogłaś klienta szukać...

      Usuń
  7. Słów o Rydzyku nie odszczekam nawet na sądzie Bożym, więc mi wszelkie pozwy koło ch**a latają. Poza tym mimo że rządzi PiS to chyba jakieś resztki wolności słowa są? :-) Jak na razie Pani nie przedstawiła mi żadnego argumentu który by mnie przekonał, a ja Pani również do swoich racji nie przekonam, bo jest Pani typowym PiSiorem, z którym żadne dyskusje nie mają racji bytu, gdyż jedyną prawdą nad prawdami jest ta,którą głosi święty Jarosław oraz jego apostołowie :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawny Pan jest ...jak malutki piesek ujadający za płotem. Wydaje mu się że coś znaczy bo szczeka ale nikt , ani się go nie boi ani nim nie przejmuje.
    Z jednym, przyznam ,że podziwiam Pana, ja nie mam dość odwagi by powiedzieć ,że na sądzie Bożym czegoś nie odszczekam bo jednak trochę się boję potępienia a jeśli to by mnie miało uratować.
    Napisał Pan też ,całkiem przypadkiem słowa zadające kłam wielu poprzednim co też mnie cieszy bo chociaż nieświadomie ale jednak dostrzega Pan ,że nie jest tak jak o tym Pan mówi.... Pozdrawiam serdecznie i do następnego postu...
    Rozmawiałam z moim prawnikiem na temat pozwu. Koszt procesu a przede wszystkim czas, nieadekwatny do zysku. Zamiast marnować te pieniądze na Pana, przeznaczymy je na coś dobrego dla dzieci pod naszą opieką więc jednak jakoś przyczynił się Pan do tego by było lepiej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piekle dziwki stoją przed sądem. Pierwszej diabeł się pyta:
      - Ile razy dałaś dupy?
      -200 razy!
      - Do kotła!
      Sytuacja powtarza się kilkukrotnie. Podchodzi do diabła kolejna dziwka.Diabeł pyta:
      - Ile razy dałaś dupy?
      - 80 razy!
      Na to diabeł do podwładnych:
      - Dowalić do setki i do kotła!

      Tak, czy inaczej trafisz do Piekła, nieważne czy dajesz dupy Rydzykowi, czy innemu klientowi, który potem za Twoją przyczyną na aids schodzi z tego świata.
      Wiesz... nie wiem, czy mały piesek ujadający za płotem jest
      zabawny. Wiem natomiast, iż jesteś tak żałosna, że czasem jest mi Ciebie żal. Niemniej jednak- choć ujadasz jak wygłodniały pies, suką bym Cię nie nazwała i to z tej prostej przyczyny, że obraziłabym moje "dziewczynki", czy jamniczkę Staszka.
      Ględzić o prawnikach, pozwach i sądach każdy potrafi. Nie podskakuj więc, żałosna kurtyzano, bo sobie guza o chmury nabijesz.

      Usuń
  9. Dzięki Ci o litościwa Pani i równie litościwemu prawnikowi że uniknę procesu! :-) Wasze miłosierdzie sprawiło, że postanowiłem odmienić swoje życie i od teraz kocham tatę Rydzyka i błogosławionego Jarosława! Czuję się nawrócony! Dzięki o litościwi! :-) :-) A teraz poważnie, już nie będę Ciebie tytułował per Pani, bo straciłem do CIEBIE resztę szacunku po tej żałosnej próbie zastraszania. Nikt Cię na tego bloga nie zapraszał, jak Ci nie pasuje to co piszę to spierdalaj! Ja choćbym i tysiąc procesów miał to i tak będę pisał co myślę i czuję i wara Ci od tego! Lepiej być szczekającym pieskiem, ale uczciwie zarabiającym na chleb, niż zarabiać na niego dupą! Odnośnie kosztu procesu, to można się starać o jego zwrot od przegranego, tego adwokat nie powiedział? :-) :-) Czytając Twojego starego bloga wątpię czy jakieś dzieci masz pod opieką, a jeśli nawet, to im współczuję. Próba zastraszenia się nie powiodła i na koniec powtórzę: NIE PASUJE TO CO PISZĘ-NIE ZAGLĄDAJ,JA CIĘ TU NIE ZAPRASZAŁEM! :-) :-) Heh,typowy PiSior, jak się nie ma argumentów to się straszy :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D :-D Brawo!!! Należało się tej dupodajce! Ciekawe, czy się jeszcze odezwie i zaszczeka /choć "taką" nazwać suką to obraza dla naszych merdających "dziewczynek"/ND

      Usuń
    2. Pewnie, nie będzie żaden PiSior pluł nam w twarz i procesami straszył! :-) Tak to już jest, jak się nie ma argumentów to albo się bluzga albo straszy :-) Ale dzięki niej mam temat na jutro na Wordpressa :-)

      Usuń
  10. Nie straszyłam procesem. Stwierdziłam ,że nie jest Pan wart mojego czasu.To poważna różnica ale jak już kiedyś wspomniałam, trzeba czasu by niektórzy pojęli co do nich się mówi.
    Przykro mi ,że nie jest Pan w stanie mnie obrazić mimo tak usilnych starań. Wdepnę od czasu do czasu i popatrzę co z panem dalej.
    Nie gniewam się, nie jestem nawet zaskoczona. Życzę jak najlepiej, zdrowia i szczęścia na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę jaka zmiana... Już samo stwierdzenie "Rozmawiałam z moim prawnikiem na temat pozwu" śmierdzi straszeniem na odległość... Ale cóż... :-) Ja nie mam zamiaru nikogo obrażać, ale każda próba zastraszania wkurwia mnie niemiłosiernie. NIKT I NIC NIE ZMUSI MNIE DO ZMIANY DROGI KTÓRĄ IDĘ, ANI STYLU W JAKIM PISZĘ. POGLĄDÓW TEŻ NIE ZMIENIĘ CHOĆBYM MIAŁ W SĄDACH CODZIENNIE PRZESIADYWAĆ. Już mnie raz pozwami straszono, ten jest drugi, ale dzięki temu mam świetny wpis na bloga, bo z pogróżek nic sobie nie robię :-) A to "Życzę jak najlepiej, zdrowia i szczęścia na każdy dzień", hmmmm, cóż, wzajemnie.

      Usuń
  11. Jeśli nie szanujesz swojego wroga, sam nie jesteś godny szacunku. Tak mi przyszło na myśl i daje Panu do rozważenia. Ciekawam responsu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, poddaję się!!! Od teraz kocham Rydzyka a jak będę w Toruniu to go wyrucham!!! A jak kiedyś rzucę się pod pociąg to wiadomo czyja to będzie wina!!!! Wrogów mam tylko dwóch i ich nie mam za co szanować. Rydzyk do moich wrogów nie należy a i tak nie mam za co go szanować. A teraz błagam, skończmy temat!!!! :-)

      Usuń
  12. Ech Staśku, no tak bywa. Kreowanie swojego wizerunku, macanie, czy można postraszyć, roztaczanie wizji osoby inteligentniejszej, a jak się postawisz, podkulenie ogona i życzenie zdrowia. Sama chętnie ludziom pomagam, na fundacje również daję pieniądze, ale dobrze, że od czasu do czasu do mnie dociera, że lepiej trzeba sprawdzać komu się daje i ile. W tym momencie takie rozmowy blogowe bywają bezcenne.

    A historia z przyznawaniem nagród bardzo ciekawa. Nie wiem czy to prawda, że decyzje o premiach następują po tym, gdy odrzucono pomysł podwyżki dla posłów, żeby społeczeństwo miało złudzenie, że władza jest tania. Nie lubię PiSu, ale to nie chodzi o ten rząd - uważam, że politycy w ogóle powinni zarabiać średnią krajową i ani grosza więcej. Muszą mieć w końcu jakiś kontakt z polską rzeczywistością. Pamiętam, jak udanie się jednej pani do polityki na poziomie gminnym miało argumentację: jestem w tej chwili bezrobotna. No kurcze ... nie powinno być tak, że ktoś zostaje politykiem, bo w swoim zawodzie jest beznadziejny i szuka łatwego zarobku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to ujęłaś. Gdyby nie zrobił się hałas po tych premiach to i obniżaniu pensji teraz nie było by mowy :-) Ale taki jest PiS, rżną świętych a są tacy sami jak wszyscy... Niestety... Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Przecież to jest batalia o kiełbasę wyborczą. Dorwali się do koryta, nachapali ile mogli, a tutaj ciach, sondaże w dól i przyszło otrzeźwienie. Wybory tuż tuż, trzeba 'ciemny lud' udobruchać, poobiecywać gruszki na wierzbie itd. Rydzyk potrąbi z ambony i zaś będą mu winni miliony, w ramach kampanii wyborczej. Żenua.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie powiedziane, myślę tak samo. Również pozdrawiam.

      Usuń
  14. Zdecydowanie NIE!!!
    NIECH LUDZIE ZARABIAJĄ WIĘCEJ
    PRZEDSIĘBIORCY PŁACĄ NIŻSZE ZUS-yA wtedy wszyscy będziemy puchnąć jak pączki na drogim maśle
    Pozdrawiam
    https://londynsrondyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej by było gdybyśmy wszyscy zarabiali jak posłowie :-)

      Usuń
  15. Nikt nie broni Panu zarabiać , nawet więcej niźli posłowie.Moim zdaniem spokojnie może Pan aspirować na posła. Dając jako CV blog, pewnie niejedna partia by zagospodarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym że ja na posła się nie nadaję, bo jestem uczciwy i szczery...

      Usuń
  16. ...każdy miewa jakieś wady. Zalety ma Pan w obfitości więc nie ma się co martwić.
    Wejdzie Pan do sejmu, załatwi by każdy miał po równo i wróci na swojego bloga, dumny z dobrze wykonanej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może dostanę się do PiSu :-) :-) A idźcie w PiSdu z takimi pomysłami! :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Pana zdolnościami bardziej PO, Nowoczesna , ale trzeba się spieszyć bo te partie gasną w oczach a do powracającej SLD i PSL ,najlepiej mieć rodzinne albo inne, bardzo dobre znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi poglądami to bliżej mi do prawicy,ale nie takiej pojebanej i staroświeckiej jak PiS... To już bardziej Kukiz :-)

      Usuń
  19. Powinni zarabiać tyle ile wynosi średnia krajowa. Takie jest moje zdanie. Jestem skłonna uwierzyć że sobie obniżą pensję ale zaledwie do wyborów albo znajdą mnóstwo "przeszkód" które uniemożliwią im to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i średniej krajowej po tym co wyczyniają bym im nie dał.

      Usuń
  20. Odkąd przestałam interesować się polityką jestem dużo spokojniejszym człowiekiem :D Nie powiem, że takie wyniosłe inicjatywy ze strony rządu mi imponują, ale śmiem przypuszczać, że tak czy owak panowie w garniturach znajdą sposób na premie i podwyżki dla posłów i premierów... To tylko kwestia czasu. W każdym razie są dobre chęci, ale dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane, czyż nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Niestety ja, żeby osiągnąć ten spokój musiałbym wyrzucić telewizor... :-)

      Usuń
    2. Telewizor można zostawić, coby czasem film obejrzeć, ale polecam odcięcie się od polityki :D

      Usuń
  21. Według mnie wszyscy ci co siedzą w rządzie to banda nierobów i darmozjadów. Dostają pieniądze za ciężką pracę ludzi.. Siedzą, posłuchają i zarabiają.. No cóż taka jest polityka.. Szczerze mówiąc jakoś słabo wierzę w to ich obniżanie pensji;)

    OdpowiedzUsuń