wtorek, 21 maja 2024

Dlaczego ludzie plotkują, czyli ciąg dalszy mojego wywodu na temat plotek.

. Dziś ciąg dalszy mojego wywodu n.t. plotki. Zacznijmy od tego, że ludzie którzy są szczęśliwi i nie mają kompleksów, nie obrabiają cudzych dup, bo wolą cieszyć się swym szczęściem zamiast brudzić czymś tak obrzydliwym jak plotka. Cudzym życiem z zasady interesują się zwykle ci, którzy mają posrane własne życie. Jedni robią to by dowartościować wynędzniałe ego, bo nic nie przynosi takiej ulgi jak zesranie się na drugiego człowieka, inni plotkując próbują zapomnieć o tym że sami wiodą byle jakie życie. Wszystko sprowadza się do prób wywyższenia ponad drugiego człowieka, żałosną próbę pokazania że jestem lepszy, bo ten drugi żyje tak i tak, robi tak i tak. Ja to jestem fajny, a on nie. Nie wiem na ile takim osobnikom przynosi ulgę że naplują na drugiego człowieka, pewnie przez jakiś czas czują się przez to lepiej, ale to przecież nie zmienia faktu że ich żywot jest nędzny. To jedynie ów fakt tuszuje. Nie stać mnie na wakacje z rodziną- nasram na kogoś, poczuję się lepiej! Mam krótkiego fiuta- nasram na kogoś, poczuję się lepiej! Nienawidzę swojej pracy- nasram na kogoś, poczuję się lepiej! W związku mi się nie układa-nasram na kogoś, poczuję się lepiej! I tak dalej... I tak dalej... Plotka zawsze ma na celu zatuszowanie swojej własnej nędzności. Plotkują po to by przynieść ulgę swej własnej nędzności, lub by odwrócić od niej uwagę. A najbardziej żałosne jest to, że ludzie plotkujący nie mają odwagi stanąć w cztery oczy I powiedzieć co myślą, tylko tchórzliwe kurwy są cwane w grupie, albo gadając za plecami. Do tego nie potrzeba jaj, wystarczy plugawy i fałszywy jęzor. Ofiarami plotek najczęściej padają ludzie wiodący lepsze życie od plotkujących, albo tacy którzy swoim życiem wyłamują się z utartych schematów społecznych. Żaden z plotkujących nie zada sobie trudu by dociec czy w słowach które rozpowiada jest choć ziarno prawdy. W plotce nie liczy się prawda, a możliwość nasrania na drugiego człowieka. Reasumując, plotka jest bronią ludzi nędznych i nieszczęśliwych. Ludzie bez kompleksów , lubiący swoje życie, ich nie tworzą, ani nie rozsiewają. Nie plotkują przede wszystkim ludzie którzy coś sobą reprezentują, są na poziomie. Jeżeli staniecie się ofiarą plotek, pomówień, nie martwcie się! Ktoś dzięki Wam dowartościuje swoje nędzne ego, więc pomagacie mu nie robiąc nic! 😅 Ja zawsze z politowaniem patrzę na te robaki które tworzą na mój temat plotki. Nie wiedzą jak naprawdę wygląda moje życie, czemu wygląda tak a nie inaczej, z czym się zmagam, więc zdanie tego robactwa na mój temat koło chuja mi lata. Jeśli dzięki gadaniu o mnie mogą zatuszować nędzność swoich żywotów to niech gadają! Amen! 😂😜😂😂😂 Poprzedni tekst o plotce znajdziecie poniżej...