wtorek, 28 maja 2024

Pedofil w moim mieście! 😳🤬😱

Odkąd zaczęły powstawać grupy trudniące się wyłapywaniem pedofilów zaczepiających dzieciaki w sieci staram się owe grupy wspierać, promować zakładane przez nie zrzutki na paliwo i inne potrzeby, a nawet mam kontakt z kilkoma łowcami. Jakież było moje zdziwienie gdy jedna z owych grup zamieściła na swoim Facebooku informację że doprowadziła do zatrzymania pedofila mieszkającego w moim mieście! Co innego oglądanie zatrzymań tych zboczeńców gdzieś w innej części Polski, a co innego świadomość że jeden z tych bydlaków mieszka kilka kilometrów ode mnie! Choć nie powinienem się dziwić, bo oni są wszędzie, zapewne i na moim osiedlu jakiś by się znalazł. Dobrze że są grupy które chronią dzieciaki i wyłapują tych zwyroli, ale i policja powinna wkładać więcej trudu w monitorowanie internetu, bo jeśli obywatele mają lepsze osiągnięcia w tym temacie, to coś jest jednak nie halo... No i warto by rodzice zwracali większą uwagę na to z kim kontaktują się ich dzieci, dyskretnie sprawdzali telefony i komputery swoich pociech, bo w odmętach internetu roi się od złych ludzi. Ja natomiast gorąco polecam wspieranie takich grup łowców pedofili. Wataha Poland, Strażnicy dziecięcych marzeń czy Duchy to ludzie którzy rozprawili się z nie jednym zboczeńcem, ratując w ten sposób wiele dzieciaków. Jeżeli macie trochę grosza na zbyciu to wesprzyjcie którąś z wymienionych przeze mnie grup. Każdy z nas ma dzieciaki w rodzinie i wszyscy chcemy by były bezpieczne. Co prawda jestem zwolennikiem kary śmierci dla pedofilów, ale marzę by przynajmniej dożyć czasów gdy te bestie będą dostawały naprawdę surowe wyroki, bo obecne kary nawet ich nie odstraszają. Polecam również przeczytanie dwóch ostatnich wpisów na temat plotki. Znajdziecie je poniżej.